dinsdag 2 februari 2016

Mijn eerste blog-bericht!

Hier gaan we dan, mijn eerste Blog-bericht!

Ik zal me eerst en vooral even voorstellen.
Ik ben Lien, en woon ergens in het midden van België, samen met mijn Grote Lieverd en mijn kleine lieverd.
- iets waar ikzelf moet op oefenen om te doen -
Op dit moment ben ik 32 jaar, Grote Lieverd wordt deze zomer 34 jaar en mijn lieve Kleine Lieverd wordt deze zomer 6 jaar al...

Ik weet sinds een drietal jaren dat ik hooggevoelig ben. Wat dit precies inhoud voor de niet-kenners verduidelijk ik in een later bericht wel. Alleszins, sinds ik me hiervan bewust ben, zijn er een heleboel puzzelstukjes op hun plaats gevallen. Meteen na mijn "diagnose" (oh, zo klinkt het alsof ik zwaar ziek ben, is dus niet zo!) besefte ik dat mijn dochtertje ook veel van deze karaktertrekjes had. Ik ben me dus een beetje gaan verdiepen in dit onderwerp, dat zal je op deze blog wel merken.

Dus, het hoofdthema op deze blog zal hooggevoeligheid zijn, en hoe ik hiermee om ga. Ik werk op dit moment voltijds, volg avondschool én heb enkele hobby's en passies. En natuurlijk daarnaast nog een huishouden te runnen, sociale contacten te onderhouden, én ons huisje wat verbouwen. Veel dus, zeker voor een hoogsensitief persoon!

Dus ook over deze onderwerpen kan af en toe iets tevoorschijn komen in deze blog.

Zo, ziehier mijn eerste bericht, ik hoop snel jullie reacties te lezen op mijn berichtjes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!