donderdag 7 april 2016

Lang geleden...

Hallo iedereen,

het is nu ongeveer anderhalve maand geleden dat ik nog een berichtje gepost heb, en dat was de bedoeling natuurlijk niet toen ik deze blog begon.

Ik dacht dat ik inspiratie genoeg zou hebben om te bloggen, en vooral héél véél tijd... Maar dat bleek anders te gaan dan ik gedacht had :)

Inspiratie was zeker geen probleem, maar ik remde mezelf af om te veel naar buiten te treden deze periode, omdat ik zoveel ups en downs heb. Piekeren, huilen, slapen, maar ook boosten van energie, enthousiasme en doorzettingsvermogen maakten deze laatste weken vreemd en zwaar...

Ik ga naar een hele goeie psycholoog, die me steeds weer met mijn neus in de goede richting zet, en me zeer werkzame tips en tricks geeft. En ondertussen probeer ik veel te lezen. Zo win ik elke dag aan kracht maar vooral aan rust.

De komende weken wil ik de focus vooral houden op het positieve in en rondom mij, en vooral daarmee bezig zijn. Wish me luck!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!